Оновлення 14.22 тут!
Це оновлення має спеціальні зміни ARAMу… Міст Прогресу! Відвідайте міст і пробивайтесь через нього разом з міньйонами та вежами тематики “Аркейн”! Сподіваємося, вам сподобається те, що ми приготували на цей раз.Також у нас є Амбесса, яка нарешті з’явиться в Ущелині як Матріарх війни!
Ми маємо декілька системних оновлень. Найбільше з них — це те, що з часом, міньйони середньої та бічних ліній Ущелини Викликача будуть все більше і більше десинхронізувати свої таймінги зустрічей, що збільшить можливість для гравців середньої лінії ходити на допомогу союзникам, і одночасно встигати зачищати свої хвилі. Ми вносимо невеликі зміни в предмети з силою атаки вбивць, щоб зробити їх сильнішими за призначенням. Ми також змінили дизайн Заточки Статикка та Диких стріл Юн Талю, щоб вони слугували унікальними предметами першого слоту з помітними ефектами для кері з силою атаки.
Ми також робимо невелике оновлення Варвіка, дещо модернізуючи його здібності та збільшуючи його фізичний розмір, щоб він більше відповідав його канонічному розміру. Крім того, ми зробили звичайні дрібні зміни балансу, спрямовані на покращення або погіршення найбільших відхилень у грі.
Нотатки оновлення TFT тут!
Основні моменти оновлення
Престижний обраний вовком Свейн, Обраний вовком Свейн, Обрана вовком Амбесса, Обраний вовком Пантеон, Обрані вовком Кіндред та Обрана вовком Катаріна будуть доступні 6 листопада 2024 року о 19:00:00 UTC.
Амбесса
Як ваш генерал, усі ваші помилки відбиваються на моєму лідерстві. Було б мудро пам’ятати про це.
Амбесса, Матріарх війни, ривком, ривком, а потім ще одним ривком прибуде в Ущелину Викликачів 6 листопада о 21:00 за київським часом (19:00:00 UTC)!
- Здібності Амбесси тут!
- Біографія Амбесси тут!
Багатьом з вас сподобалося грати Тімо з його початковою музичною темою під час відродження, тож ми хочемо спробувати це з Амбессою. Тож 14.22 – на честь виходу Амбесси – ви зможете грати нею з адаптованою версією «Blood Sweat & Tears» як музичною темою від час відродження. Сподіваємося, вам сподобається це веселе доповнення для святкування нових або оновлених чемпіонів!
Системні зміни
Відстеження нагород
Нагороди за голову не з’являються на табло так часто, як мали б. Ми це виправляємо.
- Нагороди за голову тепер відображаються на табло після 100 золота замість 150 золота.
Міньйони бічних ліній
Минулого року ми зробили так, що хвилі міньйонів на середній та бічних лініях зустрічаються з міньйонами суперників в один і той самий час, тож якщо гравець на середній лінії зачистив свою хвилю, а потім блукав, то гравці на бічній лінії, скоріш за все, також це зробили. Тож ми частково скасовуємо цю зміну: Тепер вони майже на початку все ще зустрічатимуться в один і той самий час, але з часом будуть поступово розсинхронізуватися, даючи гравцям середньої лінії все більше часу для мандрівок до бічних ліній, щоб створювати моменти. Ми зменшуємо бонус з ігровим часом, щоб зробити дуже ранні лінії все ще відносно захищеними, але при цьому полегшити переміщення після 6 хвилини.
- Додаткова швидкість руху міньйонів бічних ліній: Міньйони отримують додаткову швидкість руху, що зменшується: 120 швидкості руху за перші 14 хвилин ⇒ 120-0 швидкості руху, що масштабується з ігровим часом за перші 14 хвилин
Чемпіони
Аатрокс
“Аатрокс був одним з найкращих героїв верхньої лінії на нижчих рангах і гравці відкрили для себе нову техніку зі Шьоджіновим cписом, яка зробить його ще більшим, тож настав час зменшити його до потрібного розміру. Ми частково відберемо у нього здатність бути рейдовим босом в пізній грі, щоб націлити його на гру на низьких рангах, де він показує надмірні результати.”
Загибель світу
- Загальна сила атаки: 20/32.5/45% ⇒ 20/30/40%
Анівія
“Анівія досить надійно масштабується завдяки своєму радіусу атаки та безпеці, яку забезпечує її пасивне вміння. Ми вважаємо, що це розумно, оскільки вона не має великої свободи дій, але її подальша шкода і витривалість повинні зменшитися, щоб компенсувати те, наскільки стабільно вона масштабується.”
Базові характеристики
- Приріст броні: 4.9 ⇒ 4.5
Обмороження
- Шкода: 50/75/100/125/150 (+60% сили здібностей) ⇒ 50/75/100/125/150 (+55% сили здібностей)
Бліцкранк
“Бліцкранк перебуває у скрутному становищі, тож ми йому допоможемо. Ми збільшимо його шкоду, щоб збільшити можливість вбивства, щоб врахувати загальну шкоду в грі, яка зменшилась в 14.19.”
Силовий кулак
- Шкода: 180% загальної сили атаки (+25% сили здібностей) ⇒ 200% загальної сили атаки (+25% сили здібностей)
Браєр
“Браєр була одним з тих чемпіонів, які найбільше постраждали від нещодавнього послаблення Клинка згубленого короля. Нам подобається новий стан предмета, тож настав час переналаштувати прив’язаних до нього чемпіонів. Браєр заслуговує на невелику допомогу, тому ми збільшуємо її витривалість, щоб допомогти пережити стан берсерка, який непропорційно впливає на її ранню гру, а отже, і на вищі ранги, де вона показує набагато гірші результати.”
Базові характеристики
- Здоров’я: 590 ⇒ 625
Коркі
“Коркі пролетів весь шлях повз життєздатних і приземлився в «занадто сильних». Ми дуже раді, що він повернув собі аудиторію і що ці гравці здебільшого перебувають на нижній лінії. Ми були б раді, якби він утримав цих гравців, але йому потрібно триматися подалі від хмарного неба. Ми працюємо над приростом характеристик і його запасом мани, щоб спробувати збільшити розрив між середньою лінією, де він часто купує Манамуне, і нижньою лінією, де часте використання здібностей для проштовхування не настільки важливе.”
Базові характеристики
- Приріст сили атаки: 2.5 ⇒ 2
- Приріст мани: 54 ⇒ 40
Фізз
“Фізз постійно втрачав можливість вбивати через зміни коефіцієнтів, що відбулися на початку цього року, а також через зміни в 14.19 і 14.21, які стосувалися його предметів. Ми прагнемо повернути можливості для вбивства, винагороджуючи агресивні Q разом з невеликим збільшенням активної частини W.”
Удар халамидника
- Шкода: 10/25/40/55/70 (+45% сили здібностей) ⇒ 10/25/40/55/70 (+55% сили здібностей)
Морський тризуб
- Активна шкода: 50/70/90/110/130 (+40% сили здібностей) ⇒ 50/70/90/110/130 (+45% сили здібностей)
Іллаой
“Останнім часом Іллаой просто знищує всіх, особливо на низьких рангах. Ми зменшили її ранню шкоду та легкість керування в пізній грі, щоб дати ворогам більше шансів досягти успіху проти неї.”
Базові характеристики
- Приріст сили атаки: 68 ⇒ 65
- Приріст мани: 60 ⇒ 50
Ірелія
“Ми даємо Ірелії невелике підсилення, хоча з погляду якості життя воно досить велике, дозволяючи їй зберігати заряди пасивного вміння під час ударів по спорудах, а також заподіювати їм часткову шкоду. Ми очікуємо, що сила цієї зміни буде невеликою порівняно з її відчутністю, і вважаємо, що Ірелія все ще буде гіршою за більшість інших чемпіонів у своєму класі в руйнуванні, але сподіваємося, що їй буде набагато легше розділити натиск і скористатися перевагами, які вона отримує на лінії.”
Іонійський запал
- Нове: Заряди тепер оновлюються при атаці споруд
- Нове: Спорудам завдається лише 50% шкоди.
Джакс
“Зараз показники Джакса трохи кращі, ніж мали б бути, і хоча ми задоволені його нещодавнім збільшенням витривалості та шкоди, ми зменшуємо його вибухову шкоду, щоб надати більшого значення тривалому бою.”
Майстер зброї
- Перезарядка: 100/90/80 ⇒ 110/100/90
- Шкода: 150/250/350 (+100% сили здібностей) ⇒ 100/175/250 (+100% сили здібностей)
Катаріна
“Катаріна неабияк втратила від послаблення магічного пробивання Чаклунських черевиків, тож ми хотіли б повернути їй трохи сили. Ми дамо їй більше можливостей різати супротивників, не збільшуючи її короткострокову вибухову шкоду, яка і так здається досить високою.”
Шунпо
- Перезарядка: 14/12.5/11/9.5/8 ⇒ 12/11/10/9/8
Лотос смерті
- Перезарядка: 90/60/45 ⇒ 75/60/45
Кейл
“Кейл показує гірші результати, ніж мала б, враховуючи, що вона досить проста і має дуже мало контролю над власним рівнем потужності, через що програє майже кожен матч. Тому ми хотіли б збільшити її максимальний рівень потужності, щоб вона могла використовувати свої унікальні сильні сторони та отримати вигоду від вибору такої слабкої фази гри на лінії.”
Божественне сходження
- Швидкість атаки за заряд: 6% (+.5% за 100 сили здібностей) ⇒ 6% (+1% за 100 сили здібностей)
- Максимальна швидкість атаки: 30% (+2.5% за 100 сили здібностей) ⇒ 30% (+5% за 100 сили здібностей)
К’Санте
“Рання гра К’Санте надто сильна, тому ми її послаблюємо. Окремо, його занадто легко кайтити під час “З усіх сил”. Ми остерігаємося того, щоб знищити переваги контргри, отримані в результаті нещодавніх змін, тому поки що ми трохи покращили швидкість ривка.”
Удар Нтофо
- Шкода: 80/110/140/170/200 (+40% додаткового опору) ⇒ 70/100/130/160/190 (+40% додаткового опору)
Робота ногами
- Швидкість ривка під час дії “З усіх сил” : 950 + швидкість руху ⇒ 1250 + швидкість руху
Ліллія
“Лілія все ще почувається королевою лісу, тому ми вирішили зробити ще одну спробу і встановити її рівень сили на відповідний рівень. Ми знизили частину її гарантованої стійкості в пізній грі, щоб зробити її легкою у вбивстві.”
Базові характеристики
- Приріст броні: 5.2 ⇒ 4.5
Сновидна гілка
- Зцілення від монстрів: 39-54 (залежно від рівня) (+15% AP) ⇒ 39 (+15% сили здібностей)
Маокай
“Маокай зараз трохи слабкий, тому ми хотіли б зробити його кращим лісником і підтримкою, не даючи занадто багато для верхньої лінії, де він і так добре справляється. Для цього ми повернемо йому швидкість руху та збільшимо витривалість на початку гри. Ми також хочемо згладити незвичну оптимізацію з його саджанцями, через яку він змушений був поспішати з покупкою черевиків, щоб прискорити саджанці.”
Базові характеристики
- Швидкість руху: 330 ⇒ 335
- Здоров’я: 635 ⇒ 665
Кидок саджанця
- Швидкість руху саджанця: 400/425/445/460 (залежно від рівня) ⇒ 400-460 (послідовне масштабування 1-13)
Мордекайзер
“Мордекайзер домінує на нижчих рангах, тому ми зменшимо його шкоду там. Оскільки кращі гравці з більшою ймовірністю ухилятимуться від його E, зменшення шкоди — це цілеспрямований спосіб послабити його в тих місцях, де він показує найкращі результати.”
Смертельні обійми
- Шкода: 70/85/100/115/130 (+60% сили здібностей) ⇒ 60/75/90/105/120 (+40% сили здібностей)
Поппі
“Хоча кілька оновлень тому ми били Поппі молотом послаблень через її рівень сили в ролі підтримки, зараз вона знову стала найкращим вибором, тож ми знову спробуємо це зробити. Сподіваємося виправити цей перекіс у підтримці, атакуючи її базову силу атаки, яка живить Вирій клинків, Пісню крові та Наплічник мерця (всі інструменти, які вона зазвичай використовує для підтримки), компенсуючи при цьому швидкість атаки, щоб зберегти її постійну шкоду на верхній лінії та в лісі.”
Базові характеристики
- Сила атаки: 64 ⇒ 60
- Швидкість атаки на 1 рівні: .625 ⇒ .658
Рамбл
“Ранню шкоду Рамбла вже кілька разів зменшували, і тепер він показує себе гірше на лінії, ніж ми вважаємо ідеальним. Замість того, щоб просто повертати попередні послаблення шкоди, натомість ми хотіли б покращити його базову витривалість, коли його гра на лінії стала менш гнітючою.”
Базові характеристики
- Здоров’я: 625 ⇒ 655
Серафіна
“Серафіна непомітно піднялась занадто високо на нижній лінії, тому ми намагаємось послабити її сподіваючись, що, вплине тільки на неї, як мага нижньої лінії, залишаючи менший вплив від цих змін на Серафіну в ролі підтримки.”
Висока нота
- Шкода: 60/85/110/135/160 (+60% сили здібностей) ⇒ 60/85/110/135/160 (+50% сили здібностей)
Шен
“Шену дуже сподобалися нещодавні зміни в предметах та знижені золота, і зараз він став сильнішим, і нас це влаштовує. Ми хотіли б зберегти його здатність до ефектів контролю, дуелі 1v1 та можливість бути танком у пізній грі, тому ми знижуємо силу в тих місцях, де, на нашу думку, гравці Шена готові програти.”
Бар’єр Кі
- Перезарядка: 10 ⇒ 11
- Відшкодування перезарядки: 4-7.5 (залежно від рівня) ⇒ 4-8 (залежно від рівня)
Назва здібності
- Щит: 130/290/450 (+16 додаткового здоров’я) ⇒ 120/220/320 (+15% додаткового здоров’я)
- Максимальна міцність щита: 208/464/720 (+25.6% додаткового здоров’я) ⇒ 192/352/512 (+24% додаткового здоров’я)
Свейн
“Вийшло оновлення Свейна і хоча він заслабкий, ми дуже задоволені тим, як працює його новий набір здібностей. Оскільки тепер у нас є достатньо простору, щоб надати йому більше потужності. Ми хотіли б збільшити його здатність ставати м’язистим героєм середньої лінії та надати його здібностям більше сили.”
Базові характеристики
- Магічний спротив: 30 ⇒ 31
- Приріст магічного спротиву: 1.3 ⇒ 1.55
Рука смерті
- Шкода: 60/85/110/135/160 (+45% сили здібностей) ⇒ 60/90/120/150/180 (+45% сили здібностей)
- Максимальна шкода: 120/170/220/270/320 (+90% сили здібностей) ⇒ 120/180/240/300/360 (+90% сили здібностей)
Не рухайся
- Перезарядка: 14/13/12/11/10 ⇒ 12/11.5/11/10.5/10
Демонічне вознесіння
- Зцілення за секунду: 15/30/45 (+5% сили здібностей) (+1.25% додаткового здоров’я) ⇒ 15/30/45 (+5% сили здібностей) (+1.5% додаткового здоров’я)
Сайлас
“Зараз Сайлас збирає більше предметів зі здоров’ям, чому ми дуже раді, але зараз він занадто сильний. Ми зменшуємо приріст здоров’я, щоб зробити його вразливішим і стимулювати подальші збірки з додатковим здоров’ям.”
Базові характеристики
- Приріст здоров’я: 129 ⇒ 122
Синдра
“Синдра зараз занадто хороший чемпіон середньої лінії та завдає багато шкоди, якої важко уникнути, коли вона починає масштабуватися. Ми зменшуємо її вибухову шкоду не від ультимативного вміння, оскільки їй часто не потрібно R, щоб нанести значну кількість шкоди, що дозволяє їй відігравати без особливої контригри.”
Сила волі
- Шкода: 70/110/150/190/230 (+70% сили здібностей) ⇒ 70/105/140/175/210 (+65% сили здібностей)
Удір
“Удір добре справляється зі збіркою через максимізацію Q, але збірки через максимізацією R останнім часом працюють занадто добре. Хоча він і втратив трохи сили від Доленосного попелу, він дуже задоволений Наплічником мерця і нещодавнім переходом до більш методичного ведення бою. У цьому оновленні ми зменшили його шкоду R в танкових збірках, оскільки він занадто загрозливий при варіанті зі максимізацією R.”
Крилатий шторм
- Шкода: 80/170/260/350/440 (+140% сили здібностей) ⇒ 80/150/220/290/360 (+140% сили здібностей)
- Підсилена шкода: 8-16% (залежно від рівня) максимального здоров’я ⇒ 8-14% (залежно від рівня) максимального здоров’я
- Максимальна шкода проти монстрів: 60 (+400% сили здібностей) (+800% додаткової сили атаки) ⇒ 80-400 (залежно від рівня)
Варус
“Варус був ще одним невдахою в останньому оновленні клинка Згубленого Короля, і ми хотіли б дати йому трохи любові. Ми все ще вважаємо за краще, щоб він частіше грав від ефектів при ураженні, а не через летальність, тому ми покращили його профіль постійної шкоди.”
Проклятий сагайдак
- Шкода за удар: 5/10/15/20/25 ⇒ 8/13/18/23/28
Вейн
“Вейн була в правильному місці, але отримала занадто сильний удар від послаблення Клинка згубленого короля в 14.21. Ми прагнемо повернути їй трохи сили, але так, щоб це не вплинуло на її ранню гру, збільшивши загрозу вбивства за допомогою R впродовж всієї гри.”
Остання битва
- Додаткова сила атаки: 25/40/55 ⇒ 35/50/65
Вел’Коз
“Вел’Коз має декілька слабких місць, тому ми додамо йому трохи сили. Наразі він завдає багато шкоди як герой підтримки та на середній лінії, але слабший в деяких інших сферах, тому ми вирішили зменшити перезарядку його здібностей, оскільки перезарядка E трохи сувора, бо це здібність, яку він покращує до максимуму останньою, а R важлива для забезпечення ранніх вбивств.”
Тектонічний зсув
- Перезарядка: 16/15/14/13/12 ⇒ 14/13.5/13/12.5/12
Промінь дезінтеграції форм життя
- Перезарядка: 120/100/80 ⇒ 100/90/80
Вай
“Вай почуває себе дещо зле і не виконує свої обов’язки чемпіона передньої лінії так добре, як мала б. Ми спеціально підвищили її витривалість, підсиливши вибуховий щит, щоб винагородити її за тривалі бої, адже вона може оновлювати його більше одного разу.”
Вибуховий щит
- Щит: 12% максимального здоров’я ⇒ 14% максимального здоров’я
Варвік
“У цьому оновленні Варвік отримає кілька невеликих оновлень! Окрім того, що він став трохи більшим і страшнішим і також отримав деякі зміни в якості життя, які допоможуть йому краще відчувати себе в бою під час атак. Крім того, ми змінили парадигму перезарядки W, щоб зробити її зручнішою для використання як інструменту розвідки.”
Базові характеристики
- Розмір моделі: Збільшена на 15%
Криваве полювання
- Витрати мани: 70 ⇒ 55
- Перезарядка: 100/85/70/55/40 ⇒ 80/70/60/50/40
- Пасивний ефект: Здібності тепер також збільшують швидкість атаки, коли їх використовують для ураження ворогів зі здоров’ям нижче 50%. Швидкість атаки, отримана від атак і здібностей, тепер зберігається між атаками. Бонус від пасивної здібності: 250% збільшення проти ворогів зі здоров’ям нижче 20% >>> 200% збільшення проти ворогів зі здоров’ям нижче 25%.
- Зменшення перезарядки: Перезаряджається вдвічі швидше, поки Варвік ні на кого не полює ⇒ Повертає 30%, якщо активація здібності нікого не знайшла
- Видалено блокування активації: Більше не блокує можливість активації під час бою з чемпіонами
Первісне виття
- Блокування автоматичної атаки після використання E2: 0.5с⇒ 0.25с
Нескінченна жорстокість
- Радіус ураження: 100 ⇒ 150
- Нове: Кігті спереду: Тепер фіксує лише чемпіонів попереду Варвіка
Вуконґ
“Вуконґ не дуже добре показує себе на верхній лінії та в лісі, тому ми маємо його підсилити. Найчастіше він максимально покращує W в останню чергу, тому його перезарядка залишається дуже високою протягом більшої частини гри, що, на нашу думку, є зайвим. Ми хочемо покращити його можливість обміну ударами та навігацію в лісі, знизивши його перезарядку на початку гри, а також підсилили базову ману, щоб він міг використовувати більше здібностей на верхній лінії.”
Базові характеристики
- Мана: 300 ⇒ 330
Воїн-ошуканець
- Перезарядка: 22/20/18/16/14 ⇒ 18/17/16/15/14
Предмети
Примарний клинок Йомуу
“Ми змінюємо як і Можливість, так і Примарний клинок Йомуу таким чином, що, на перший погляд, вони здаються нейтральними за силою. Однак гравці можуть самі обирати, які предмети вони хочуть придбати, тому Можливість буде кращою для швидкісних вбивць, а Примарний клинок Йомуу буде кращим для тих, хто любить мандрувати мапою. Ми очікуємо, що обидва ці предмети знайдуть свій дім серед різних вбивць і, як завжди, будемо раді переналаштувати будь-які предмети, які не підходять для когось.”
- Рецепт: Зазубрений кинджал + Директива + Кайло + 150 золота ⇒ Зазубрений кинджал + Директива + Довгий меч + 675 золота
- Сила атаки: 60 ⇒ 55
- Швидкість руху: 0 ⇒ 4%
Можливість
“Дивіться примарний клинок Йомуу.”
- Рецепт: Зазубрений кинджал + Директива + 925 золота ⇒ Зазубрений кинджал + Кайло + Довгий меч + 475 золота
- Сила атаки: 50 ⇒ 55
- Швидкість руху: 4% ⇒ 0
- Летальність з пробивання: 10/6 ⇒ 11/7
Заточка Статикка
“Ми переробляємо Заточку Статикка, щоб розв’язати деякі проблеми з її ігровим процесом: вона вимагала дуже специфічних оптимізацій для максимізації та була предметом для зачистки хвиль, а також повільно знищувала супротивників, і підступно давала багато вибухової шкоди в командних боях, що було важко оцінити. Ми надали цьому предмету простіший набір застосувань, залишаючи його дешевим предметом для ранньої гри.”
- Загальна вартість: 2900 золота ⇒ 2700 золота
- Сила атаки: 50 ⇒ 45
- Швидкість руху: 40% ⇒ 30%
- Електроіскра: Перероблено – ваші перші 3 атаки протягом 8 секунд вистрілюють ланцюговими блискавками, вражаючи до 5 цілей (включаючи ціль атаки) на 60 магічної шкоди, збільшеної до 85 проти міньйонів/монстрів (25-10 секунд перезарядки на 7-12 рівнях).
- Електрошок: Перероблено – Отримання участі у вбивстві скидає перезарядку Електроіскри
Дикі стріли Юн Талю
“Ми переробляємо Дикі стріли Юн Талю на предмет ранньої гри з критичною шкодою, який ми обіцяли раніше цього року, коли прибрали його псевдокритичну шкоду. Юн Таль має бути придбаний як перший предмет, але також має бути частиною пізньоігрової збірки з критичною шкодою стрільців, він спочатку слабший за інші предмети (Викрадач Сутності, Екзактор), але згодом масштабується і перевершує їх у командних боях шкодою за секунду. Як і з будь-якою значно оновленою системою, ми будемо вимірювати як її користувацьку базу, так і її продуктивність на цих користувачах, щоб переконатися, що вона має своє місце в просторі предметів критичної шкоди для стрільців.”
- Вартість: 2950 золота ⇒ 3000 золота
- Рецепт: Кайло + Опівдневий сагайдак + 775 золота ⇒ Д. В. Меч + Рогатка розвідника + Довгий меч + 750 золота
- Сила атаки: 60 ⇒ 50
- Шанс критичного ураження: 25% ⇒ видалено
- [НОВЕ] Швидкість атаки: 25%
- Зазубрений край: видалено
- [НОВЕ] Пасивно – Практика — запорука смертоносності: При атаці, назавжди отримайте 0.2% шансу критичного ураження, максимум 25%
- [НОВЕ] Пасивно – Шквал: Атакуючи ворожих чемпіонів, ви отримуєте 30% швидкості атаки на 4 секунди (40 секунд перезарядки, зменшується на 1 секунду при ураженні; на 2 секунди при критичному ураженні)
Заклинання викликача
Бар’єр
“Кілька місяців тому ми оновили заклинання викликачів, щоб дати Бар’єру реальне місце на нижній лінії. Однак ми трохи перестаралися і Бар’єр майже завжди має перевагу над усіма іншими заклинаннями. Ми дещо послабили Бар’єр, щоб забезпечити більший вибір заклинань для нижньої лінії, а також зробити чемпіонів, які обирають Бар’єр, трохи легшими для вбивства від чемпіонів з вибуховою шкодою.”
- Щити: 120-480 (залежно від рівня) ⇒ 100-460 (залежно від рівня)
Кара
“Минулого року ми додали поблажливе прицілювання для Кари, щоб гравці могли вбивати драконів, навіть якщо ворожий чемпіон перекриває їх. Відтоді з’явилися Личинки порожнечі, а це означає, що удар по трупу личинки часто буде спрямований на найближчу живу істоту. Неприємно так витрачати заклинання, тому ми змінили радіус поблажливого прицілювання, щоб Кара не шукала епічного монстра, якщо він не знаходиться набагато ближче до вашого курсора.”
- Радіус поблажливого прицілювання Кари для епічних монстрів: 300 ⇒ 125
ARAM – Міст прогресу
Ласкаво просимо на Міст Прогресу, де ARAM зустрічається з “Аркейн”! Пориньте у захопливу, насичену історіями мапу, натхненну світом “Аркейн”. Завдяки новим візуальним ефектам, квестам і поворотам ігрового процесу, цей режим дозволить вам відчути серце Пілтоверу і Зауну, як ніколи раніше. Об’єднуйтеся в команди, досліджуйте та пориньте в нові пригоди на мосту. Щасти та повеселіться!!
- Налаштовано всі візуальні ефекти під стилістику “Аркейн”.
- Додано невелику швидкісну зону в центрі мосту для цікавішої гри, а також для того, щоб дати чемпіонам ближньому бою/та вбивцям альтернативну стратегію на початку гри.
- Злегка зміщено блок здоров’я ближче до середини мосту
- Додано невеликі підсилення до пакетів здоров’я, що розташовані по сторонах
- Додано швидкісну зону для переслідування союзників, які летять зі сніжками
- Додані специфічні для сторони нагороди за руйнування інгібіторів
- Додано кілька кущів/бар’єрів біля бази, щоб зробити захист трохи цікавішим
- Квест «Немезида»: Дослідіть п’ять унікальних квестів Немезиди, які ми підготували — занурюйтесь, грайте та відкривайте історії, що чекають на вас!
Досвід нових гравців
Наступні зміни почнуть впроваджуватися в певних регіонах з оновленням 14.22 і вплинуть лише на “Гравців, які повернулись”, тобто акаунти, які не брали участі в жодному PvP-матчі за останні 6 місяців.
У перших кількох іграх гравець, який повернувся, в режимі «Міст Прогресу», може зустрітися з командою ботів. Вони підлаштовуються під навички гравця і повинні поступово полегшити гравцям повернення до ігрового процесу Ліги Легенд.
Гравці зустрінуть цих ботів лише в черзі на Міст Прогресу, і лише протягом перших кількох матчів після повернення з щонайменше 6-місячної перерви. Гравці НЕ зустрінуть їх у будь-якій іншій черзі, а ті, хто призвичаєні й зовсім не побачать жодних змін, якщо тільки вони не стоять у черзі з новим гравцем або гравцем, що повернувся після перерви.
Подібно до ботів для нових гравців, які були випущені разом зі Швидкою грою у 14.18, ці боти мають на меті допомогти новим гравцям та гравцям, що повертаються, знову ознайомитися з постійно змінюваним світом Ліги Легенд.
Ротація Міфічної Крамниці
Прибувають до Крамниці
- Престижна безсмертний шлях Сона
- Престижний темна зірка Мальфіт
- Престижний зоряний захисник Екко
- Престижна La Illusion Рената Ґласк
Залишають Крамницю
- Престижна Міс Фортуна зі зламаного ковенанту
- Престижний боєць душі Шако
- Престижна геройський меч Рівен
- Престижний дух цвітіння Тімо
- Престижний вісник ночі Лі Сін
- Престижна бойова кішка Джинкс
Виправлення помилок та корисні зміни
- Виправлено помилку, яка призводила до аварійного завершення гри, коли Ніко намагалася клонувати щойно відродженого Ясуо.
- Виправлено помилку, яка призводила до того, що Титанічна гідра поглинала заряд Вирію клинків.
- Виправлено помилку, через яку Q Наафірі не завдавало шкоди, якщо вона помирала до того, як Q попадав у ворога.
- Виправлено помилку, через яку переривання Q Кассадина було непослідовним.
- Виправлено помилку, через яку радіус захоплення від R Варвіка поширювався за його спиною.
- Виправлено помилку, коли вбивство личинок порожнечі давало заряд руни Легенда:Поспіх.
- Виправлено помилку, через яку снаряди на кшталт пострілів вежі іноді продовжували слідувати за Екко та влучати в нього після того, як він виходив за межі досяжності.
- Виправлено помилку, через яку Q Екко іноді не застосовувало сповільнення.
- Виправлено помилку, коли одна з рекомендованих рун Ренґара не мала вторинної руни.
- Виправлено помилку, через яку Зої втрачала синхронізацію після використання стрибка.
- Виправлено помилку, через яку Екко іноді не витрачав заряд Вирію клинків під час використання E.
- Виправлено помилку, яка призводила до того, що Герольд Ущелини ставав невидимим, якщо він був розташованим в радіусі R Мордекайзера. (Примітка редактора: Перепрошую?)
- Виправлено помилку, яка не дозволяла Зої набирати швидкість руху від Бойової пісні Шурелії, яку було отримано за допомогою W.
- Виправлено помилку, через яку підсилені постріли E Акшана не підпорядковувалися тій самій логіці, що й звичайні постріли від E.
- Виправлено помилку, через яку всі здібності Удіра могли активувати Експерементальну Гексброню та Конверґенцію Зіка.
- Іноді в Ущелині Викликачів з’являлася випадкова біла лінія… ми це виправили.
- Виправлено помилку, через яку Зої не могла отримати заклинання Вивільненого телепорта за допомогою W.
Новий косметичний вміст
Обрана вовком Амбесса
Твоя обраниця прибула, любий Вовку. Ті, хто пройшов випробування раніше, проклали їй шлях до цієї миті. Медарди оплакуватимуть втрату її та її ненародженої дитини… та все ж я бачу нитку, яка все ще пов’язує її зі світом живих. Амбесса, матріарх війни. Чи знайде вона свою долю у Вольрахнуні?
Обрана вовком Катаріна
В нашому королівстві з’явилася вбивця, любий Вовче. Хоч вона і пересувається в тіні, але це не заважає їй наповнювати страхом серця ворогів. Вона привернула твою увагу, чи не так? Її швидкість. Її жорстокість. Її переконання. Приємне доповнення Вічної погоні.
Обраний вовком Пантеон
Чому було обрано списоносця, любий Вовче? Твою увагу привернула його душа, чи, можливо, його непохитність? У будь-якому разі, він виконав все, що від нього вимагалося. Він був гідним першим випробуванням для могутнього ноксіанського генерала. Яка доля чекає на нього тепер? Він ще раз доведе свою силу і приєднається до полювання.
Обрані вовком Кіндред
Ти голодний, любий Вовче? Вічна гонитва вже на порозі. Це полювання – нагода для тебе і твоїх послідовників, які знайшли насолоду в битві. Лише обрані мають право увійти до Вольрахнуну. Скажи мені, чи зможуть вони витримати випробування у твоєму потойбічному світі?
Обраний вовком Свейн
До нас приєднався узурпатор, любий Вовче. Чоловік, що бажає влади, яка ніколи не буде йому доступна. Він не може осягнути своєї дурості. Як він пристосується до нових реалій, тепер, коли не контролює ситуацію? Ми будемо уважно спостерігати за ним… поки продовжуємо гонитву.
Престижний обраний вовком Свейн
Видатний воїн і стратег, Свейн може продемонструвати своє витончене почуття стилю та неперевершене вбрання як на полюванні, так і на урочистостях. Загрозливий та гідний, з ноткою презирства у погляді, він вселяє страх в кожного суперника, коли з’являється на подіумі. Хоча він і зробить все, щоб здобути перемогу, проте дасть оточуючим зрозуміти справжнє значення моди.